15 Temmuz 2011 Cuma

Vicdan Emeklisi

vicdanları gelişemeyen ulusların
modern çocukları, emekliyor yarınlara... 




gelişimci toplumların, gelişemeyen vicdanları
kayıpmıdır, kazanç mı?
çözemedim ben!
ya sizce?



anne sevgisini resmediyor ressam
sergiye gelemiyor anne
kansere yenik hücreleriyle, zikrettiği evladı sergi de...
anne hastaymış ressama ne
anlatmış anlatacığını işte, daha ne...


oğluna sevgisini anlatıyor, profesör bilmem ne
babası yaşlılar yurdunda, aman canım ona ne
oğlu dizinin dibin de ya, ama ne...


komşusu açken biftek yapmış Nigar teyze
aç kızım camları, koku sinmesin eve
aç komşuya koku-mu gitmiş ona ne...


yoklukla okudum, diyor vekilimiz meclis de
malım mülküm var bügün, nazar değmesin şükredeyim de
fakirlikden mardin de kocaya verilen, amca kızı isyan da
evlenmem okuyacağım ben, okuyacağım işte bana ne!
dün dün dü be vekilim, öyle ya amca kızından sana ne... 



"duyduk duymadık demeyin"! 


vicdanları gelişemeyen ulusların
modern çocukları, e m e k l i y o r yarınlara...



kimimiz doktoruz, kimimiz hamal, kimimiz ebe
meslekten yana yoktur evel-allah, gayemiz de
ne iş olsa yapar, bir toplumuz neticede!
de vicdanları çoktan ayırdık emekliye... 




"selam" olsun selam bizden, tüm vicdan emeklilerine!


***
**
*

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder