14 Temmuz 2011 Perşembe

Iyi Adam

duyuyor musun 
ayrılığın nefesi ensemizde ki
şimdi gözlerinle çizdiğin
hiç bir git me der şekli
durduramaz bu ayrılığı vallahi


ufuktan yağan
vuslatın çiy tanesi
bir çiy tanesiyle 
olur mu ayrılık de me
göremediğin nice buzullar
yığdın sen yüreğime


bütün heveslerim
sevgiye dair
boğazımda şimdi yudum yudum
bana sevgi diye sunduğun
bu son zulmün
ve adına yazılan son şiir
yüreksiz başın sagolsun
sevda son nefesini verdi dün


şimdi yok say beni
umrumda değil
sen var riyakar aşklara eğil
terkedildin böyle belle böyle bil
ayrılık fermanını söyledi yürek
yazdı kalem ve
..................... mühürledi dil




iyi adamdın be sen 

vallahi billahi iyi

sadece iyi

küsmelerine yenik/nazlı

ve

sonunda aşık usandı

son dem

beyaza siyah yağdı

satıra heceye geceye ben






Elif Türk


30.03.08 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder